YFZ450R
12,780 €
Ralli eesmärk on olla parim. Ja see suhtumine peegeldub iga Yamaha Sports ATV disainis.
Avastage tugevad ja kerged raamid, mis liiguvad koos teiega, taludes samas igat lööki ja ebatasasust. Kogege ergonoomilisi disainilahendusi, mis säilitavad kehale mugavuse ja meeltele ülevaate ees ootavast.
YFZ450R on tõeline, kompromissitu sportmasin. Vaheda juhitavusega šassii ja ülimalt reageerimisvõimeline 450 cm³ mootor on tõstnud selle tänapäeva ralli tipp-ATV-de hulka. Plahvatusliku kiirendusega kõrgeid pöördemomente pakkuv YFZ450R on konstrueeritud nii, et konkurendid jäävad seisma.
Küsi lisa ja sa saad informatsiooni toote saadavuse ja tarneaja pikkuse kohta. Lisaks on sul vajadusel võimalus konsulteerida meie spetsialistiga.
Kindel kvaliteet
Turvaline ostukoht
Kliendid kiidavad
Kõik on seotud ralliga.
YFZ450R on tõeline, kompromissitu sportmasin. Vaheda juhitavusega šassii ja ülimalt reageerimisvõimeline 450 cm³ mootor on tõstnud selle tänapäeva ralli tipp-ATV-de hulka.
Rallisõidu abistav ja läbilibisev sidur annab täpsema kontrolli kurvidesse sisenemise kiiruse üle, et kiirendada ringiaegu, samas kui rallisõidumootor tagab aga ülikiirelt reageeriva gaasiklapi ja võimsa suure pöörlemissageduse jõu, mis annab esimese kurvi võitmiseks vajaliku kiirenduse.
Vaheda disainiga kere annab sõitjale ruumi keharaskuse nihutamiseks kurvivõtul või järsul kiirendamisel. Ja kerged lisaanumaga tagaamortisaatorid tagavad vaheda juhitavuse!
- Kompromissideta 100% puhas sport-ATV
- Omaette klassis ja „kastist väljas“ neljarattasõitja
- Otsene toide läbi 5-käigulise järjestikuse käigukasti
- Seadke häälestatavate amortisaatorite abil oma isiklik juhitavus
- Alati sirge rada tänu keti ekstsentrilisele reguleerimisele
- Spetsiaalsed Maxxise rehvid, mis sobivad sõidudünaamikaga
- Suurepärased võrreldes sõiduki manööverdusvõimega
- 32-bitise EFI vahetu gaasipedaali reaktsioon
- Rallivalmis seiskamisjõud
- Kerge toimega gaasihoob
Tehnilised näitajad
Mootori tüüp |
Ühekäiguline silinder; Vedelikuga jahutatud; 4-taktiline; DOHC; 5-klapiline |
---|---|
Kubatuur |
449 cm³ |
Jahutus |
Vedelikuga jahutatud |
Toitesüsteem |
Kütusepritse 42 mm EHS koos ISC-ga |
Starter |
Elektriline |
Veovalem |
2WD |
Ülekanne |
5-käiguline; käsitsi libisemiskindel sidur |
Vedrustus |
Iseseisev topeltõõnsuseline; Piggy Back 3-suunaliselt reguleeritav amordisaator; 250 mm ratta liikumine ees; keeratava eelpingega topeltrate võnkeküüned |
Rehvid ees/taga |
AT21x7R10 / AT20x10R9 |
Mõõdud PxLxK |
1795 mm x 1240 mm x 1065 mm |
Teljevahe |
1270 mm |
Istme kõrgus |
810 mm |
Kliirens |
115 mm |
Kütusepaak |
10 L |
Suure jõudlusega rallisõidu mootor
YFZ450R-i rallisõidu 5-klapilisel 4- taktilisel 450 cm³ mootoril on kõrge surveaste 11,8:1 ja suure jõudlusega nukkvõllid, mis tagavad hetkega toimivat gaasiklapi reageerimise ja rallidel võidutseva suure pöörlemissageduse. Õhu sisselaskesüsteem tagab kõrge kütuseefektiivsus, väiksemad heitkogused ja suurema vastupidavuse.
Elektrooniline kütuse sissepritse
Hetkega toimiva gaasiklapi reageerimise tagamiseks on YFZ450R varustatud 42 mm Mikuni gaasiklapi korpusega, mis sisaldab ISC-süsteemi (tühikäigukiiruse kontroll), mis tagab lihtsa ja töökindla käivitamise ja soojendamise. See täiustatud süsteem tagab hetkelise kiirenduse ja aitab vähendada heitkoguseid.
Hübriidšassii tehniline lahendus
Mudeli YFZ450R raami ja õõtshoova konstrueerimisel on kasutatud erilist alumiiniumi ja terase kombinatsiooni ning see uuenduslik hübriidšassiikonstruktsioon pakub võidukombinatsiooni väikesest massist silmapaistva tugevuse ja suurepärase jäikuse tasakaaluga.
Abistav ja läbilibisev sidur
YFZ450R on esimene ATV oma klassis, millel on abi- ja läbilibisev sidur, mis on loodud osaliselt välja lülituma, kui pöördeks kiiresti alla vahetate. Mootoriga pidurdamise mõju praktiliselt kõrvaldades võimaldab libisev sidur sõitjal juhtida kurvidesse sisenemise kiirust, kasutades pidureid, et parandada kontrolli ja lühendada ringiaegu.
Kärmelt toimiv käigukast
YFZ450R 5-käiguline käigukast on oma klassis üks kärmemaid käiguvahetussüsteeme ning varustatud abi- ja läbilibiseva siduriga – seda ralli jaoks loodud tehnoloogiat kasutatakse selles kategoorias esimest korda. Süsteem muudab käikude vahetamise veelgi lihtsamaks, et kiirendada ringiaegu ja vähendada väsimust.
Pika käiguga reguleeritav vedrustus
Vedrustamata massi vähendamiseks on sellel mudelil Kayaba lisaanumaga eesmised amortisaatorid ja kalibreeritud tagumine amortisaator. Need reguleeritavad üksused tagavad täiustatud juhitavuse, et anda teile eelis teiste konkurentide ees.
ATV sõiduohtuse tasuta e-koolitus
Nii algajatele kui ka kogenud sõitjatele on vastutustundlik ja turvaline sõitmine kohustuslik. Pane esikohale enda ja oma kaaslaste ohutus ning läbi All Terrain Vehicle Industry European Association (ATVEA) poolt pakutav e-koolitus.