Tehniline info
Pikkus |
9,47 m |
---|---|
Laius |
2,84 m |
Kaal |
2700 kg |
Kandevõime |
1410 kg |
Soovituslik mootor |
400-600 hp |
Kütusepaak |
800 l |
Kategooria |
c |
Lubatud inimesi |
12 |
Max kiirus |
53 sõlme |
Materjal |
Alumiinium |
Varustus
Standardvarustus
Elktrohüdrauliline roolivõimendi | |
Tilt roolisammas (reguleeritav roolisammas üles-alla) | |
Kojamees parem | |
Kojamees vasak | |
Vööris uks ja ahtiris lükanduks | |
Lukustatav panipaik | |
Buster Q 16″ | |
Sonar | |
Entertainment pakett | |
Põrandakate | |
Istmete padjad | |
Kajuti laud | |
Targakaar |
Trimmilabad | |
U-kujuline diivan koos voodiga | |
Offshore iste juhile | |
Ankru- ja sidumisköiekapid | |
Ujumisplatvorm | |
Ujumisredel | |
Alumiiniumist põrand | |
Roostevabad reelingud, klambrid ja käepidemed | |
Tulekustuti | |
Kahe aku süsteem | |
Massilüliti koos automaatkaitsmetega | |
Manuaalne pilsipump | |
Automaatne pilsipump |
Sisseehitatud kütusepaak, 2 tk | |
Navigatsioonituled | |
Teisaldatav tokituli | |
Vooluväljund 12V/USB | |
Avatud teki vihmavee äravool | |
Sisseehitatud kütusepaak, 2 tk | |
Navigatsioonituled | |
Teisaldatav tokituli | |
Vooluväljund 12V/USB | |
Avatud teki vihmavee äravool | |
Kajaloodi anduri lift | |
Vöörimootori tunnel | |
Yamaha Y-COP immobilaiser | |
Katuseluuk, elektriline | |
Sahver + survevesi | |
Keemiline tualett |
Tehasepaketid
Ankruvints, ahtris | |
High Tech pakett | |
Kütteseade | |
Otsingu prozektor (käsitsi) | |
Külmik | |
Pliit | |
Helm Master pakett | |
Vöörimootor | |
Kaldavool |
Buster Q paketid
AIS pakett | |
Q+ pakett | |
Entertainment + pakett | |
Radar pakett | |
Fishfinder pakett |
Ettetellimisega varustus
Paneeli värv: | |
Must | |
Must metallik | |
Hall metallik | |
Pärlvalge | |
Poordi pinnatöötlus: | |
Põhja kruntvärv | |
Põhja kruntvärv + mürkvärv |
Tark Disain
Busteri disaini on alati juhtinud kompromissitu eesmärk, mis on seotud vastupidavuse, igapäevase praktilisuse ja merekõlblikkusega.
Buster on viimase kuue aastakümne jooksul turule toonud üle 125 000 paadi, millest suurem osa on ka veel täna töös. Paatide erakordne vastupidavus ja pikaealisus on kasumlik nii paadi omanikule kui ka keskkonnale.