Yamaha Jet GP1800R SVHO
23,603 €
Muljetavaldav võidusõidust inspireeritud GP1800R SVHO ületab ekstreemsuse määratluse tänu oma ülivõimsale 4-silindrilisele 1,8-liitrisele SVHO-mootorile. Selle super kerge kere ja õhuke disain koos kurvide võtmise täpsusega teevad sellest mudelist puhta adrenaliini masina, mis on valmis laineid lõikama nagu ei ükski teine.
Küsi lisa ja sa saad informatsiooni toote saadavuse ja tarneaja pikkuse kohta. Lisaks on sul vajadusel võimalus konsulteerida meie spetsialistiga.
Kindel kvaliteet
Turvaline ostukoht
Kliendid kiidavad
Kompromissivaba jõudlus
GP-perekonna lipulaevana on GP1800R SVHO oma klassi juhtiv mudel tänu paljudele inseneriuuendustele, mis muudavad sellega sõitmise koheseks võimsuseks. Mudelil ei puudu ka Yamaha tunnusomadused, nagu uus super kerge NanoXcel2® kere ja tekk – ning Yamaha revolutsiooniline RiDE® juhtimissüsteem.
Iga detail on hoolikalt läbi mõeldud, et muuta sõidukogemus tipp-tasemele. Uued ergonoomilised istmed ja juhtraud, madalam raskuskeskese, võistluste jaoks disainitud sõiduplaat jne.
- NanoXcel2® kest ja kere – ülitugev ja ülikerge
- Võidusõidust inspireeritud pump, impeller ja sisselaskevõre
- Auto-Trim funktsioon koos stardi ja kurvi kontrollsüsteemiga
- Madalam ja kesksem – kiirem kurvide läbimine
- Kitsam iste ja juhtraud – rohkem kontrolli
- Supercharged SVHO 1,8-liitrine, 4-silindriline, DOHC, 16-klapiline mootor
- Revolutsiooniline RiDE-süsteem intuitiivseks juhtimiseks
- Kergesti käsitletav multifunktsionaalne 4,3-tolline värviline ekraan
- Elektriline trimm ja veojõukontrolliga tagurdamine
- Topelt ühenduspunktid (navi või kaamera jaoks)
- Veokonks ja pehme pardaleminek
- Pikendatud platvorm koos Hydro-Turfi mattidega
Tehnilised näitajad
Mootor |
4-takti, 4-silindrit, 16-klappi |
---|---|
Kubatuur |
1812 cc |
Võimsus |
250 hj |
Kompressor |
JAH |
Trimm |
JAH |
Ride |
JAH |
Sõitjate arv | |
Mõõdud P x L x K |
3,35 x 1,24 x 1,20 m |
Kütusepaak |
70 L |
Panipaiga maht |
107.6 L |
Kere materjal |
NanoXcel2® |
Netokaal |
342 kg |
Kerge kere ja kere parima jõudluse tagamiseks
Tänu Yamaha ainulaadsele materjalitehnoloogiale on NanoXcel2® muljetavaldav 18% kergem kui meie revolutsiooniline NanoXcel® – kuid samas jäik ja tugev. See maksimeerib mõlema uue GP1800R mudeli põnevat jõudlust, aidates sellel pakkuda sensatsioonilist kiirendust, isegi teravamat kurvi läbimist ja suuremat stabiilsust suurel kiirusel.
Võidusõidust inspireeritud ergonoomika
GP1800 tasakaalu ja stabiilsust on täiustatud raskuskeskme langetamise ja tsentraliseerimisega ning nii istme kui ka täielikult reguleeritava võidusõidu juhtraua kitsama kujundusega. Koos ergonoomilise istumisasendi ja Deeper jalaruumiga on tulemuseks hämmastav juhitavuse tase.
Võidusõidust inspireeritud pumba disain
Nii kiirendust kui juhitavust parandades on võidusõidul saavutatud suurepäraste tulemuste tulemusena kasutusele võetud pump, tiivik ja sisselaskevõre. Täiendav haardumine veepinnal tagab veelgi tundlikuma ja täpsema juhitavuse kõigis tingimustes.
Automaatse trimmi funktsioon
See eksklusiivne, tööstuses esimene süsteem pakub täisautomaatset trimmifunktsiooni, mis töötab sõltumatult juhtraua tõhusast elektroonilisest trimmimise juhtimisest. Kui see on sisse lülitatud, nihutab Cornering Control automaatselt trimmi järsu kurvi aeglustamisel alla – Launch Control nihutab trimmi alla, et vältida vööri tõusmist kiirel kiirendamisel.
RiDE®-süsteem (tagurpidikäik koos intuitiivse aeglustuselektroonikaga)
Revolutsiooniline RiDE süsteem muudab teie sõidunaudingut, tuues igasse ratturisse enesekindluse tunde… igal tasandil. Edasiliikumiseks tõmmake lihtsalt parempoolse käepideme gaasihooba ja kiirendage – aeglustamiseks või tagurdamiseks tõmmake vasakpoolse käepideme hooba. Jah, see on tõesti nii lihtne!
SuperCharged, DOHC, 16V 1812cc mootor
4-silindriline DOHC 1,8-liitrine mootor on tööstuse suurim töömaht, kuid tänu meie pidevale uuendus- ja tootearenduse programmile on see äärmiselt kompaktne. Tulemuseks on hämmastav võimsus, kiirendus ja tohutu pöördemoment koos puhta tõhususe ja ökonoomsusega.
Võidusõidust inspireeritud reguleeritav rool
Uuel kohandataval roolisüsteemil on katmata lenks, mille kalle on reguleeritav. Varda enda jaoks on kasutatud uut, kitsamat võidusõidust inspireeritud disaini koos uusimate juhtkastide ja käepidemetega, et pakkuda sõitjale veelgi kindlamat juhtimist.
4,3-tolline multifunktsionaalne värviline ekraan kiire juurdepääsuga
Oma paljude talentide hulgas aitab see selge ja hõlpsasti loetav ekraan teil juhtida ja jälgida kõiki pardal olevaid süsteeme, kasutades seadme kõrval asuvaid kiirjuurdepääsunuppe. Siit saab sisestada ka tippkiiruse ja kiirenduse piirid – koos PIN-koodiga aktiveeritud õppimise (L-režiim) ja turvaseadetega. Paneme uusima tehnoloogia teie heaks tööle!
Suured ja praktilised panipaigad (114 liitrit)
Viimastel GP1800 mudelitel on palju panipaika, et saaksite kaasa võtta kõike, mida vajate. Lisaks tohututele istmealustele ja vööri panipaikadele on seal väga suur ja mugav kindalaegas.
Laiendatud tagumine platvorm ja veokonks
GP1800R SVHO meeldib nii veespordifännidele kui ka kiirusehuvilistele oma mugava kolmekohalise istme, suurte integreeritud peeglite, laiendatud tagumise platvormi ja suure pehme puutega pardalemineku astmega ning selle tugeva praktilise veokonksuga. Mugavad, libisemiskindlad Hydro-Turf matid on veel üks rõõm, mida oodata pärast sõpradega ujumist.